poniedziałek, 3 listopada 2014

264! Pudełko na prezent

Witajcie,

Już czas rozpocząć przygotowania do Bożego Narodzenia.
Listopad jest takim miesiącem, kiedy mamy jeszcze czas 
aby spokojnie się zastanowić i poszukać czegoś ciekawego.
Dzisiaj będzie o prezentach ;-)
Szukamy prezentów dla bliskich ale również zastanawiamy się 
jak ładnie je zapakować.
Przygotowałam dla Was pudełko, które wykonałam z papierów
Lemoncraft przy użyciu wykrojników Crafty Ann.
Całość przyozdobiłam tuszem disterss przy pomocy maski Memorybox 
oraz nałożyłam pastę strukturalną. Na koniec jeszcze troche mini kulek szklanych.
I gotowe !


Do pudełka możemy schować książkę, kilka czekolad lub bombonierkę.








Użyłam następujących materiałów ze sklepiku:

Wykrojnik Crafty Ann “Nesting Doll” Circles    Wykrojnik Crafty Ann Bell and Bow   Wykrojnik Crafty Ann Flourish7

Wykrojnik Crafty Ann Ornament 10    Aplikator do tuszu IAP002    Podkładka w rolce 2mm

Tekturka crafty Moly
Kwiatki IAR


Pozdrawiam serdecznie, KoliberArt








1 komentarz: