wtorek, 3 września 2013

113! Tag w jesiennych kolorach






Pogoda nastraja jesiennie, w związku z tym powstała ta praca.
Kolorowe mgiełki, gesso, trochę złotych kuleczek w różnych rozmiarach, tekturki. Idealne do pracy z mediami są plastikowe szablony/maski, które pozostawiają fantastyczne wzory.
Kluczowym elementem jest ramka stworzona przy użyciu masy Marthy Stewart i jej foremek.
Całość postarzana przy pomocy tuszu distress, pudru do embossingu na gorąco oraz woskowej pasty z rozpuszczalnikiem, pomagającej w uzyskaniu metalicznego efektu.

Użyte materiały:
Gesso - grunt akrylowy 200ml,
- Mgiełka perłowa - Brown,
- Mgiełka perłowa -Yellow, 
- Mgiełka perłowa - bezbarwna z połyskiem,
- Mgiełka kredowa - Chalk Yellow Amber  ,
- Mikrokulki złote.  

Dołącz do klubu


Ściskam mocno, KoliberArt


13 komentarzy:

  1. WOW!! ale piękny, niesamowity, cudne kolory i uzyskana struktura:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega! mega inspirująca, mega wypasiona, mega kolory! Praca na BOGATO! Gratuluje! Określenie rewelacyjna to mało powiedziane! Pozdrawiam, czekając na kolejne Twoje dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny ... ile tam się dzieje ... idę dalej się przyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie!!!! i mediowo i ..sznureczek też się zaplątał :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem! Podoba mi się niezmiernie, tyle ciekawych rzeczy się na nim dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem! Podoba mi się niezmiernie, tyle ciekawych rzeczy się na nim dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem! Podoba mi się niezmiernie, tyle ciekawych rzeczy się na nim dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa praca. Wprost oczu nie można oderwać! też chciałabym tak z równą swobodą operować "mediami". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo! Coś niesamowitego...

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne kolory:) ciepla jesien jak dzis za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny! Widać fachowa rękę przy tworzeniu! Podziwiam, bo ja stawiam dopiero pierwsze kroki.

    OdpowiedzUsuń
  12. rewlacyjna praca, widzialam na 123scrapujTy. ta praca powinna wygrac, jest bezkonkurencyjna!!

    OdpowiedzUsuń