niedziela, 18 sierpnia 2013

106! Zapraszam na Candy !!!

W związku ze sporym zainteresowaniem na portalu Facebook, chcąc podziękować Wszystkim aktualnym i przyszłym obserwatorom, przeznaczyłam taki oto zestaw dla osoby, którą wylosuję pod koniec wakacji.


Aby otrzymać ten zestaw należy uczynić dwa kliki:
1) Lubię - KoliberArt (Facebook)
2) Udostępnij - ten post.

Z końcem wakacji, tj. 31.08 ogłoszę kto otrzyma ten cudny zestaw przydasi (4 szt taśmy washi vintage, 3 rodzaje taśmy materiałowej vintage, papierowy sznurek, 2 wielkie paczki pólperełek, Taśma dwustronna piankowa, Ramki i motylki z masy Marthy Stewart, Papiery Alamanac Primy, kilka kompletów kwiatów i listków mullbery, metalowe zawieszki, Baza albumowa i wykrojnik Auta Marianne D.)
Czyż nie jest kuszący ? 
Ponadto, dodatkowo dwie osoby, które zostawią komentarz pod postem na blogu i dodadzą do obserwowanych blog Pracowni KoliberArt, zostaną wybrane  "random" i otrzymają drobne upominki ( papierowe kwiaty, taśm washi, tasiemkę vintage). 

Zapraszam serdecznie, dziękuję za to, że jesteście....KoliberArt

47 komentarzy:

  1. Piękne przydaśki:) Oj chciałoby się taki mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne cukiereczki...przygarnęłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomarzyć...hmmm... a może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny zestaw, również o nim marzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe różności :) bardzo chętnie stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie staję w szranki z koleżankami po cukiereczki . Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaobserwowałam już wcześniej, ale i tak się uśmiecham. =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie masa Marty Stewart ale jak nie podotykam to pewnie nie zaryzykuję wydatków na nią. Zestaw przydasiów bardzo bardzo kuszący. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. cuda, miło by było zostać wylosowanym

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię, udostępniłam, obserwuję i komentuję. Wszystko przecudne, aż się marzy taka wspaniała wygrana, czy to mała, czy to duża - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja już ustawiłam się w kolejce i mam cichą nadzieję że może te słodkości przypadną mi w udziale - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na Fb już udostępnione, tutaj też spróbuję szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja spróbuję :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuszące cukiereczki więc zgłaszam się do zabawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie się przyłączę do grona obserwatorów nie tylko z powodu ślicznych przydasi...

    OdpowiedzUsuń
  16. Dołączę do grona chętnych, zaobserwuję z zaciekawieniem dalsze poczynania. FB - warunki spełnione, zalajkowane roma roma.
    Reklamuje na blogu:http://epokapapierowa.blogspot.com/2013/08/reklamuje-cukierasy-powabne.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też się zapisuję. Nie mam fb ale dodałam baner u siebie na http://plonacemotyle.blogspot.com i zaobserwowałam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też się ustawiam. Nie jestem na FB, ale post i banerek u mnie zostawię ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałości :) ach jak chciałabym je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja staję do kolejki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. z wielką przyjemnością w kolejce ustawiam się też ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. i ja się ustawiam, tyle rożności by się przydało, na fb polubiłam i udostępniłam jako Agea Happiness, a na blogu banerek http://agea-happiness.blogspot.com/

    zapraszam również na moje nadmorskie candy

    OdpowiedzUsuń
  23. Spróbuję szczęścia i ustawie się w kolejce . Banerek już jest
    http://karteluszki-reni.blogspot.com/ w oserwowanych również.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw, ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  25. Również i tu spróbuję swojego szczęścia, wspaniała niespodzianka :)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Na FB już dawno udostępniłam, ale zeby zwiekszyć swoje szanse na cudną wygraną od Was dołaczyalm do Waszych obserwatorów i udostępniłam ten post na FB :)
    Teraz pozostało mi już tylko czekać na łut szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przecudne przydasie! Oj chciałabym by trafiły w moje łapki...
    Na FB mnie nie ma ale na blogu banerek udostępniłam z informacją o tych słodkościach. Do podglądaczy tez się zapisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. jak nie, jak się piszę.....:)pozdrowionka....chwal się pracami dla Namaste i tymi z warsztatów!!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja ustawiam się w kolejce po te cudowności. Pozdrawiam ela.remer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Na fb jako Tro Janda :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. taśmy washi - słowa, które mnie zawsze przyciągną, więc i tutaj się chętnie wpisuję :) i trzymam kciuki - za siebie oczywiście ;) emajkowska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  32. To próbujmy szczęścia... a może zostanę tą szczęśliwą, która zostanie przez Ciebie obdarowana. Jestem u Ciebie pierwszy raz, i z miłą chęcią dołączę do grona podziwiających bo inspiracji u Ciebie wiele. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Spróbuje szczęścia i ustawię się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Warunki na fb spełnione:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Warunki na fb spełnione może się uda te cudeńka zdobyć pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. na fb juz byłam teraz się ustawiam w kolejce po te słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj,polubilam na fejsie :0:)Bo jak tu nie polubic czegos tak fantastycznego:)Jak mozna to z przyjemnoscia sie zapisze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Jako że zaczynam interesować się scrapem i temu podobnymi rękodziełami, dodałam Twój blog do mojej listy inspiracji ;) Obserwuję jako Flora.
    Pozdrawiam ;) kotpaskowy13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Dodałam do obserwowanych :) Liczę na szczęście :>

    OdpowiedzUsuń
  40. Dodałam do obserwowanych :) Liczę na szczęście :>

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. WoW, troche sie pozniłam, ale i tak przyznam, ze full wypas ta rozdawajka !

    OdpowiedzUsuń