poniedziałek, 21 maja 2012

32! Kilka ważnych słów

Kochani Czytelnicy!

Dziękuję za tak liczne odwiedziny,  przemiłe komentarze tutaj na blogu oraz na mojej stronie FB
Dzięki Wam, moi mili KoliberArt istnieje i ma się coraz lepiej !
Nie spodziewałam się (poważnie), że pomysł odniesie taki sukces i popłynie szerokim łukiem w świat...Kanada, Stany Zjednoczone, Argentyna, Włochy, Szwecja i Ukraina....
Dziękuję wszystkim i każdemu z osobna.

W sobotę progi Fan Page KoliberArt przekroczył setny Gość...
Od razu postarałam się o małą niespodziankę...


Pomocny był Random.org, który wylosował numer 98.
Czyli osobę, która jako 98- ma przekroczyła progi Ptaszarni...
Gratuluje ! Ową niespodziankę otrzyma Ela S.

A skoro już trafiliście na mój blog, zapraszam do odwiedzenia ZJAWINKOWA
Miejsca, gdzie rodzą się kreatywne myśli i świetne pomysły. 
Gdzie urodził się również KoliberArt....
Wrażenia gwarantowane, a ręce same pracują ;-)

Pozdrawiam serdecznie i przesyłam uściski! KoliberArt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz