piątek, 14 lutego 2014

169! Walentynkowy Blog Hop



Witajcie :)

Czy przybywacie dziś do mnie z bloga PAGATY ???

Jeśli tak, to prawdopodobnie bawicie się ze ScrapAndMe w walentynkowym wyzwaniu blog-hopowym :)

Przygotowałam dla Was taką inspirację:







Mam też dla Was część naszego tajemnego szyfru, który po odwiedzeniu wszystkich naszych blogów ułoży Wam się w zasady wyzwania.
To co ja mam Wam do przekazania to:

był czytelny. Wykorzystaj 

O wszystkich zasadach zabawy możecie poczytać jeszcze raz tutaj.

Ode mnie to już wszystko, teraz zapraszam Was do HUMY


Ściskam Mocno, KoliberArt

27 komentarzy:

  1. Jacież! Co za cudo! Chyba popadnę w kompleksy, patrząc na te Wasze inspiracje! Każda oryginalna i każda piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł z tymi kulkami różnej wielkości

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jaki mediowy tag! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaaaa, zaniemówiłam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny tag. Niesamowity po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile mediów! Wyszło niesamowicie oryginalnie

    OdpowiedzUsuń
  7. oryginalne kuleczki... fajnie :D hop

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cacko, jak od jubilera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się, ależ to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tag powala na kolana :) jest fantastyczny...

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby bałagan, a wszystko ze sobą świetnie współgra - extra!

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój tag jest niesamowity ! NA BOGATO :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie pochlapany tag. Pięknie się prezentuje...

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW! mediowe cudo - napatrzeć sie nie mogę :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Jak ja marze zeby choc raz stworzyc taka prace!

    OdpowiedzUsuń
  16. alez bogato , mam pomysł na tytuł: Skarby miłości.

    pozdrawiam-Skaczę dalej.. hop hop

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna praca...ta faktura - cudo!

    OdpowiedzUsuń